تو عکسو بخونین...

تو عکسو بخونین...
دیدگاه ها (۲)

یه حقیقتی که الان متوجه شدم اینه که در شب میلاد امام جواد ، ...

البته این فقط یه خاطره نیست...

زیارتت قبول باشه...

همیشه نیمه پر لیوان را ببینید،

کودوم عکسو دوست داری تو کامنتا بنویس

هر کی حرفِ "لبنان به ما چه" رو زد این عکسو بزنید تو صورتش!!!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط