تمنای آغوشت را دارم..
تمنای آغوشت را دارم..
عطرش_را_بو_نکن
در آغوشش عطرش را "بو"نکن..
بعدهاهمان "عطر"...
جای دیگری ویرانت میکند..ویران...
آنجاست که میفهمی"#دلتنگی"چه دماری از روزگارت در آورده است..
که حتی خود را نیز فراموش کرده ای...
بزرگترین عذاب همین"خاطره های بی انصاف"میباشند..
که حتی با یک بوی"عطر" تورا چنان میکوبد در خود میشکند که خسته ات میکند..
دلتنگی تاوان تمام همین دل بستن هاست...
عطرش_را_بو_نکن
در آغوشش عطرش را "بو"نکن..
بعدهاهمان "عطر"...
جای دیگری ویرانت میکند..ویران...
آنجاست که میفهمی"#دلتنگی"چه دماری از روزگارت در آورده است..
که حتی خود را نیز فراموش کرده ای...
بزرگترین عذاب همین"خاطره های بی انصاف"میباشند..
که حتی با یک بوی"عطر" تورا چنان میکوبد در خود میشکند که خسته ات میکند..
دلتنگی تاوان تمام همین دل بستن هاست...
- ۱.۹k
- ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط