هر جانوری که باشد بگریزد از بلایی

هر جانوری که باشد بگریزد از بلایی
من خود بلای خویشم از خود کجا گریزم
دیدگاه ها (۲)

💜

🖤🤍

پس ما اوتاکو نیستیم

بلای خدا🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط