شهلازخشناکش

شهلازخشناکش
اسم اوسی رک رومم رو چی بزارممپسشکش
دیدگاه ها (۱۲)

دوستان امروز ظهر بیوی ایشون که فلاکس نیستن رو میدم🥀

شخصیتم پیش بقیه: اروم...هیچی..کم حرف..جدی..گمگین😔من پیش اون ...

همکلاسیام :

آقا مشتی هستی علی ساطور

همه چی رک و ساده بود.....

ایده اسم

اوسی موش وحشتناک اسم : پینکی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط