همیشه هم قافیه بوده اند....
همیشه هم قافیه بوده اند....
سیب و فریب ....
همانند سیب
که ادم و حوا را فریب داد.
وحالا هم با هم میگوییم سیب....
و دوربین ها را فریب میدهیم.
تا پنهان کنیم اندوهمان را
پشت این لبخند مصنوعی......
سیب و فریب ....
همانند سیب
که ادم و حوا را فریب داد.
وحالا هم با هم میگوییم سیب....
و دوربین ها را فریب میدهیم.
تا پنهان کنیم اندوهمان را
پشت این لبخند مصنوعی......
- ۱.۱k
- ۲۵ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط