به بعضی ها باید گفت خوبه این دنیای مجازی هست وگرنه واسه

به بعضی ها باید گفت خوبه این دنیای مجازی هست وگرنه واسه کی میخواستی کلاس بزاری......هه
دیدگاه ها (۱)

.

.

اینم کوهی که اونجا بودم...قشنگه

یک ساعت پیش یهویی. ..جای همتون خالی

منم مجبور شدم تویی هم که داری میبینی باید بزاری وگرنه..........

این ویژگی خیلی خوبه باید به بعضی ها یادش داد

واقعا عاشق این سریال هستم خیلی خوبه اسمش قهرمان ضعیف کلاس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط