دوستتون دارم نه تنها اونایی که گفتم جا نمونده بود بگم من

دوستتون دارم نه تنها اونایی که گفتم جا نمونده بود بگم من کل ادمای ویسگونو دوس دارم
دیدگاه ها (۱۹)

خخخخخخخخخخ

کارتون شش قهرمان بزرگ عاشقشم

برای دوست تمام عیارم عاشقتم

hhhh

هالو گایز چطورین ، من می‌خوام بازم حذف کنم ویسگونو 🗿ممنون تو...

- عآف زدم شاید ابدی - خواستم فقط بگم که خیلی دوستتون دارم با...

دوس دارم برم کنسرتش داد بزنم بگم شاید اشتباه بود:)😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط