گفته بودم من بر میگردم...🇦🇫

گفته بودم من بر میگردم...🇦🇫
دیدگاه ها (۱)

بی تو آواره ترینم..😷

سلامتی خودت رفیق..❣️🖤

سیاه و سفید..🖤😷

پژو پارس..✅🚀

درپی دوست،به کوی دگران میگردمیاردرخانه، ومن گردجهان میگردم.....

دارم تو ویدیو هایی که قبلا از تو تیک تاک دان کرده بودم

سلام سیسی های خوشملم 🎀یه مدت مسدود بودم نتونستم فعالیت کنم ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط