بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم

بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم
اما حالا بهت میگم، بی تو دارم کم میارم
بهت نگفتم تا حالا، که بدجوری عاشقتم
بهت نگفتم تا حالا، اما حالا بهت میگم
دیدگاه ها (۱)

ر:

دیگه از پیشاپیش گفتن عید خلاص شدیم حالا بریم سر وقت بعدی ...

^-^

:|

بهار جان ای کاش میدونستی چقدر دوست دارم و عاشقتم 🙏 😥💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط