دو جا ایستادن، خیلی قشنگه:

دو جا ایستادن، خیلی قشنگه:
۱-روی پای خودت
۲-پای حرف خودت

#بیو
#پروفایل
دیدگاه ها (۰)

همه مشکلاتت رو بسپار به خدای بالای سرت .  God HasBi allaH "#...

آنها به من خندیدن چون تنها بودم"    من به آنها لبخند زدم چون...

#ایمووی

برام فرستاد یه قلب بنفش

به پات میوفتادم چه عاجزانه...

قلب تکی؟

این حاج خانم را چند روز پیش توی مسیر دیدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط