خونه چه خوبی وفتی که تو کنارم هستی

خونه چه خوبی وفتی که تو کنارم هستی

به من و زندگی به این حس خوبمون دل بستی

وقتی از خونه دور شدم وقتی ازم دوری

تازه می فهم چقدر سخته واسمون اینجوری

مگه میشه به یاد تو نباشم هر لحظه

با تو بودن برای قدر زندگی می ارزه

هیشکی شبیه تو دنیام و برام نمیسازه

یه حس خوبی مثل خوشبختی بی اندازه

این و از چشمام بخون قدر این لحظه رو بدون

همیشه عاشقم بمون عاشقم بمون

♫♫♫♫♫♫
دیدگاه ها (۲)

قشنگ من تو تعریف شب میلاد آوازیتو خوش رنگی خوش آهنگی تو دلبن...

بارون اومدو یادم داد تو زورت بیشتره ♫ممکنه هر دفعه اونجوری ک...

داستان ترسناک خیالی

خواب رویایی part: ۴ آن شب به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط