خونه چه خوبی وفتی که تو کنارم هستی
خونه چه خوبی وفتی که تو کنارم هستی
به من و زندگی به این حس خوبمون دل بستی
وقتی از خونه دور شدم وقتی ازم دوری
تازه می فهم چقدر سخته واسمون اینجوری
مگه میشه به یاد تو نباشم هر لحظه
با تو بودن برای قدر زندگی می ارزه
هیشکی شبیه تو دنیام و برام نمیسازه
یه حس خوبی مثل خوشبختی بی اندازه
این و از چشمام بخون قدر این لحظه رو بدون
همیشه عاشقم بمون عاشقم بمون
♫♫♫♫♫♫
به من و زندگی به این حس خوبمون دل بستی
وقتی از خونه دور شدم وقتی ازم دوری
تازه می فهم چقدر سخته واسمون اینجوری
مگه میشه به یاد تو نباشم هر لحظه
با تو بودن برای قدر زندگی می ارزه
هیشکی شبیه تو دنیام و برام نمیسازه
یه حس خوبی مثل خوشبختی بی اندازه
این و از چشمام بخون قدر این لحظه رو بدون
همیشه عاشقم بمون عاشقم بمون
♫♫♫♫♫♫
- ۳.۳k
- ۱۰ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط