ﮔﻔﺖ : ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭی ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟

ﮔﻔﺖ : ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭی ﺛﺎﺑﺖ ﻛﻦ ﮔﻔﺘﻢ : ﭼﻪ ﺟﻮﺭی ؟
ﮔﻔﺖ : ﺭﮔﺘﻮ ﺑﺰﻥ ﺭﮔﻤﻮ ﺯﺩﻡ ...
ﺩﺍﺷﺘﻢ ﺗﻮﺁﻏﻮﺵ ﮔﺮﻣﺶ ﺟﻮﻥ ﻣﯿﺪﺍﺩﻡ ﻛﻪ ﮔﻔﺖ :
ﺍﮔﻪ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺷﺘﯽ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻧﻤﯿﺬﺍﺷﺘﯽ!
ﮔﻔﺘﻢ: اسکل کردی مارو پدر سگ ⊙︿⊙
بعدم مردم :|
ادم خوبی بودم خدا رحمتم کنه
دیدگاه ها (۲)

هه ب بعضیام باس گفت ماذا فازا؟ن واقعن ای اسکل فازش چیه اگه ...

مَن هَمینَم نَه چشمآטּ آبــﮯ دارَم نه کفشهآﮮ پآشنِه بُلنَد ه...

کدوم؟؟خودم 9

کدوم؟؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط