اره بسی زیاد خر است

اره بسی زیاد خر است
دیدگاه ها (۹)

واسه سوگلم

سوگل اینجا سل اونجا سوگل همه جا

تقدیم به سوگلم

دختره در ام وی اقامون اون دختر خارجیه خوشگل تر بود تو ام وی ...

منو تو هردومون میت نیم اینو بخوریم با این تفاوت که تو کم میش...

اره اون خیلیی زیادلایک و فالو یادت نره کیوتم🌷🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط