هیچ عینکی

هیچ عینکی
دوری تو را
نزدیک نمیبیند...
دیدگاه ها (۲)

از این دنیا خیلی خسته ام ...اما کنار تو خیلی ارومم

و ای کاشمرگ همبرای آمدنناز و اَدا نداشت!!

غمگین ترین جایش آنجایی است که کم کم احساس میکنی چهره اش دارد...

..حسین جان چشم ما جز تو را نمیبیند

هم پسرای عینکی و هم دخترای عینکی♥️

کسیو میشناسین که عینکی باشه؟مری خوشکلم با تو ام 💖💕

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط