به خدا گفتم : چرا مرا از خاک آفریدی؟
به خدا گفتم : چرا مرا از خاک آفریدی؟
چرا از آتش نیستم ؟
تا هرکه قصد داشت با من بازی کند ، او را بسوزانم .
خدا گفت : تو را از خاک آفریدم تا بسازی ، نه اینکه بسوزانی .
تو را از خاک ، از عنصری برتر ساختم تا با آب گِل شوی و زندگی ببخشی.
از خاک آفریدم تا اگر آتشت زنند ، بازهم زندگی کنی و پخته تر شوی
با خاک ساختمت تا همراه باد برقصی تا اگر هزار بار تو را بازی دادند
تو برخیزی
سر برآوری
در قلبت دانهٔ عشق بکاری و رشد دهی
و از میوهٔ شیرینش زندگی را دگرگون سازی .
پس به خاک بودنت ببال . .
چرا از آتش نیستم ؟
تا هرکه قصد داشت با من بازی کند ، او را بسوزانم .
خدا گفت : تو را از خاک آفریدم تا بسازی ، نه اینکه بسوزانی .
تو را از خاک ، از عنصری برتر ساختم تا با آب گِل شوی و زندگی ببخشی.
از خاک آفریدم تا اگر آتشت زنند ، بازهم زندگی کنی و پخته تر شوی
با خاک ساختمت تا همراه باد برقصی تا اگر هزار بار تو را بازی دادند
تو برخیزی
سر برآوری
در قلبت دانهٔ عشق بکاری و رشد دهی
و از میوهٔ شیرینش زندگی را دگرگون سازی .
پس به خاک بودنت ببال . .
- ۳۷۲
- ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط