برای بیرون اوردن روشنایی باید به درون تاریکی رفت،هرگاه اح
برای بیرون اوردن روشنایی باید به درون تاریکی رفت،هرگاه احساس یا میلی را سرکوب میکنیم قطب مخالف ان را نیز سکوب میکنیم مثلا با نفی زشتی ها از زیبایی هایمان میکاهیم یا با نفی ترس از شجاعتمان میکاهی
- ۲۶۷
- ۱۸ دی ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط