چه تلخه

چه تلخه
دیدگاه ها (۶)

حال ندارم ب کامنتا ج بدم پیویمم بالا نمیاره

دیوث چ پگوری شد

از اون موقعی که ایشون"رضا"اینجوری نشست صداش میزنیم رضا اندوه...

ادامه برادر خوبمون😔☝🏿✨@ncfvcgbvghbgh_sumeko

حقیقت تلخه...

غمگین . .

حقیقت تلخه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط