هان به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

هان به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داد

استی: جیسونگ، پیشنهاد رو قبول می‌کنی؟
🐿️: هیچی دستش نیست، رد شد

استی: جیسونگ، نظرت چیه توی اسکیز تالکر درباره زندگی گذشتت بدونیم؟
برام جالبه بدونم اسکیز توی زندگی قبلیشون کیا بودن
🐿️: اون منم، مگه یه کوآکای لال ظاهر نمیشه؟

استی: جیسونگ~ "just a little"🎵 خیلی خوبه، این روزا هر روز دارم گوش می‌دمش!
میشه... منتظر نسخه کره‌ایش باشم؟🥺
🐿️: جی وای پی، لطفاً منتشرش کنین

استی: جیسونگ، خیلی دلم می‌خواد صدات رو توی اجرای آهنگ "Golden"* بشنوم 😻
فکر می‌کنم با وسعت صدات خیلی خوب از پسش برمیای
منتظر روزی می‌مونم که این چالش رو بپذیری، همه‌مون منتظریم ✨
🐿️: وقتی ۸۰ سالم بشه امتحانش می‌کنم، اگه الان بخونمش دیگه نمی‌تونم بقیه آهنگا رو اجرا کنم

*آهنگی از "KPop Demon Hunters"

استی: جیسونگ~~ کنجکاوم! اگه یه روز توی حلقه زمانی بیفتی، چیکار می‌کنی؟
اگه یه روز خاص رو بارها و بارها تجربه کنی، چیکار می‌کنی؟ هرچی هم که بشه، تاریخ تغییر نمی‌کنه. حتی بعد از یه هفته یا یه ماه، باز هم با همون روز بیدار می‌شی.
همه چیز همونجوری می‌مونه، ولی می‌تونی هر کاری که بخوای بکنی~!
🐿️: اوه، به نظرم یه کم ترسناکه
جریان داشتن زمان قشنگه

استی: هان، طرفدار هلوهای نرمی؟ یا سفت؟ یا شاید هم خوشبختی‌ای هستی که وارد زندگیم شد؟ㅎㅎ
🐿️: من طرفدار یونگبوکم*

*در همه واژه‌ها در کره‌ای بخش دوم کلمه یکیه

استی: جیسووونگ، دارم با دوستم وقت می‌گذرونم~~😜🐹
🐿️: اول سرشو می‌خورم

👤: هان، نمی‌تونم بخوابم. چیکار کنم 🥹
🐿️: سعی کن بخوابی. نمی‌تونی؟
پس خودتو مجبور کن — این باعث میشه قوی‌تر بشی

👤: هان، صاف بشین و گوشیت رو درست نگه دار

الفِ ستون فقراتت -
🐿️: الان با اتو صافش می‌کنم که مطمئن شم صافه

👤: هان... خیلی سخته برام. آدمای دورم پشت سرم غیبت می‌کنن و من شب‌ها یواشکی گریه می‌کنم. نمی‌دونم باید چیکار کنم. دیگه قابل تحمل نیست...
🐿️: خیلی وحشتناکه
🐿️: کاملاً این آدما رو نادیده بگیر
🐿️: هر کی که هستن، باید تقاصشو بدن


#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
دیدگاه ها (۳)

هان به کامنت‌های استی‌ها در فنز FANS پاسخ داداستی: بیونگ بیو...

آپدیت توییتر اسکیز با Stay Week 2025‏"[2025 STAYweeK]‏^ㅅ^اسک...

آپدیت بابل هیونجین 🦙: روز خوبی داشته باشی، من دیگه خوابم میا...

آپدیت بابل جونگین 🦊: بنگ هایㅎㅎㅎاجرا توی پاریس خیلی بهم خوش گ...

لایک و کامنت و فالو یادت نره

استی: جونگین، مدل موی جدیدت خیلی بهت میاد، پس لطفاً عکس‌های ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط