بچه که بودیم...
بچه که بودیم...
"دل دردها"
را به زبان گریه میگفتیم
همه میفهمیدن...
اما الآن که بزرگ شدیم
"درد دلها"
را به هر زبانی میگوئیم،کسی نمیفهمد!!
"دل دردها"
را به زبان گریه میگفتیم
همه میفهمیدن...
اما الآن که بزرگ شدیم
"درد دلها"
را به هر زبانی میگوئیم،کسی نمیفهمد!!
- ۳۲۰
- ۲۸ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط