گاهے وقتا تو رابطه ها

گاهے وقتا تو رابطه ها
نیازے نیست طرف بهت بگه
برو !
همین که ساعت ها بگذره و یادے ازت نکنه
همین که نپرسه چه جورے روزت رو به شب می رسونے
همین که کارو زندگے رو بهونه میکنه
همین که دیگه لا به لای حرفاش دوستت دارم نباشه
و همین که حضور دیگران توے زندگیش پر رنگ تر از بودن تو باشه
باید بری . . .
دیدگاه ها (۴)

تازه از سرکار اومده.!!ای جانم

پست درخواستی رویا

بفرمایید الویه

خوب هابدهاکاش الان هم میشد جداشون کرد!!!!!

سناریو درخواستی از هیونلیکس

part:8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط