اینجا بهترین مونس تنهایی من دیدم عکسهای روی ماه تو است..ی
اینجا بهترین مونس تنهایی من دیدم عکسهای روی ماه تو است..یاد آوری روزهای که کنار همیم,,نقشه میکشم اینبار که امدم چگونه طاقت بیاورم بیاورم از هیجانی که در اغوشت میکشم .و حرف هایی که میدانم با دیدنت فراموش میکنم در ذهنم هر روز مرور میکنم..
- ۷۴۸
- ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط