ﺧـُﺪﺁﯾــﺎ !!

ﺧـُﺪﺁﯾــﺎ !!
ﭼِﻨـــﺂﻥ ﺑَـﺮ ﻣــَﻦ ﺳَﺨــﺖ ﺑـِـﮕﯿـر
ﮐــِﻪ ﺻــِﺪﺁﯼ i ﺍُﺳــﺘُﺨﻮﺁﻧﻬــﺂﯾــَﻢ
ﺑـــِﻪ ﮔــﻮﺵ ﻣــَﺨﻠﻮﻗــﺂﺗـَﺖ ﺑــِﺮِﺳــﺪ !!
ﺗــﺂ ﺑــِﺪﺁﻧــَﻨﺪ
ﻫﯿـــﭻ ﮐــَﺲ ﺟــُﺰ ﺗـــﻮ ﻗـﺪﺭﺕ ﺷــِﮑَﺴﺘــَﻦ ﻣــَـﺮﺍ ﻧــَﺪﺁرد...
دیدگاه ها (۱۷)

اینم مغزه ما داریم؟!مثلا اسمم دختره :-/

تم جدید گوشیم چطوره؟!

آره یا نه

:-D

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط