بداهه زندگی کن،نقشه ها هیچوقت کارساز نیست...🍃🍀

بداهه زندگی کن،نقشه ها هیچوقت کارساز نیست...🍃🍀

#عکس#عکاسی#ژست#ژست_عکاسی#مدل#دابسمش#طنز#لاهیجان#رشت#گیلان#
دیدگاه ها (۱)

خوش عکس بودن ذاتی نیست رفیق! واکنش یادت نره!

my exp.64رسیدن خونه و هنوز حالتِ “ما نامزدیم؟ جدی؟!” از سرشو...

Change in time / p.8

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط