بیا برای رسیدن به هم
بیا برای رسیدن به هم
مبارزه کنیم
یا تو از آن من میشوی
یا من از آن تو...
برد و باخت شیرینیست
نه...؟!!!!
مبارزه کنیم
یا تو از آن من میشوی
یا من از آن تو...
برد و باخت شیرینیست
نه...؟!!!!
- ۲۸۳
- ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط