دُخترَمـ؟

دُخترَمـ؟
_بلهـ ـمآمآنـ؟!
+بآز دیشَبـ بآ موهآ خیسـ خوابیدے؟
_ ـچطور؟!
+{ـبآلشتتـ خیسـ بود}
-هآآآآآ آرهـ :)
دیدگاه ها (۳)

〰leily〰

nice...

〰leily〰

〰leily〰

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط