همین الان زنگ زدم رستوران میگم ببخشید غذا چی دارین؟رستورا
همین الان زنگ زدم رستوران میگم ببخشید غذا چی دارین؟رستورانیه گفت:کوبیده،برگ،جوجه، باقالی پلو با ماهیچه و...
منم برگشتم گفتم : خوش بحالتون ما نیمرو داریم.بعدش دیگه بی تربیت شد خخخخخخخخ ، شما هم امتحان کنید لحظه های خوشی رو سپری کنید.
- ۱.۲k
- ۱۳ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط