کسی به ما باید بگه زیرشی که

کسی به ما باید بگه زیرشی که







خودش سابقه ۵۸ هفته زیر خوابی رو نداشته باشه
لنگی جون دیگه نبینم 💩 خوری بکنی ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میگن رادوشوویچ هی داره زرتُ زرت، تو اتوبوس می گ وزه 💨





که هم دل برانکو رو بدست بیاره، هم روحیه تیم عوض بشه
🚼 💨
😂 😂 😂

بهرحال ۴۰متر مسافت زیادیه😑 😆
دیدگاه ها (۳)

توهمون عشقےڪه توقلب💙 من جاشه

💙 💙 عشقههههههههه💙 💙

💙 💙 ۱۰💙 💙

💙 💙 💙 💙

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط