ما حتی یک عکس دوتایی هم نداشتیم کِ قاب کنم و وقت دلتنگی ب
ما حتی یک عکس دوتایی هم نداشتیم کِ قاب کنم و وقت دلتنگی بِ آن خیره شوم ..!
- ۱.۱k
- ۲۸ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط