مربی برای ما ورزشکارها یعنی همه چی

مربی برای ما ورزشکارها یعنی همه چی
مربی یعنی عشق
یعنی یه دنیا انتظار تا جلسه بعدی که بری تمرین و ازش درس بگیری
مربی یعنی گذشت یعنی جوانمردی
یادمون بیاد چند دفعه موقع آموزش به خاطر ناپختگی و اشتباهمون فقط با یه لبخند به ما نگاه میکرد و باز برامون توضیح میداد
مربی یعنی درد دستهایی که برای ترقی بچه هاش بارها وزن بدن تک تک بچه هاشو تحمل کرد
مربی یعنی دل نگرانی های موقع آسیب دیدگی شاگرداش
مربی یعنی نگاه پر حسرت به دنبال شاگرد موفقی که بعد از یه راه طولانی مربیشو ترک کرد و رفت سراغ یکی دیگه


سپاس از همه مربیهای زحمت کش

تقدیم به عزیزانی که لایق بهترین ستایش.ها هستند ...
ورزش واخلاق ازهم جدا نیست!
ورزشی که توش اخلاق ومعرفت و غیرت و جوانمردی و پاکدامنی و تواضع واخلاص نباشه بی ارزشه!❤️❤️
دیدگاه ها (۱)

ب سلامتی والیبالیستا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط