مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

ولي من باور دارم وقتي دوتا آدم بهم گره می‌خورن

ولي من باور دارم وقتي دوتا آدم بهم گره می‌خورن
با صدتا قهر و خدافظ و اين حرفا،
اون گره باز كه نمي‌شه هيچ،
بلكه هربار سفت و محكم تر می‌شه.
@piremardbache
دیدگاه ها (۳۶)

من دنیای واقعی را دوست دارم ؛زیستن در ناممکن‌ها بیهوده و غم‌...

وظیفه شما نیست که مرا دوست بدارید؛این وظیفه خودم است!

my shy boy

سنگدل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط