ادمارو تا زنده هستن یاد کنیم 😊

ادمارو تا زنده هستن یاد کنیم 😊
دیدگاه ها (۱)

اوست که بشدت کافیست🙏 🙏

سلام صبح همگی بخیر😍 😍

👌 👌

بله دم زندگی هم گرم چه ها که نمیکند با ما

میگم حالا که براندازا یاد ساواک زنده میکنن، ما هم یاد این شا...

یه خورده خاطره هارو زنده کنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط