امروز با یه بچه 5ساله دعوا کردم..
امروز با یه بچه 5ساله دعوا کردم..
.
.
.
.
.
یه فوشی بهم داد که نیم ساعتی یه بار تشنج میکنم😐 😐 😑
بفرما..هی میگن دهه هشتادیا گودزیلان..نودیا ک بدترن😡 😡 👊
.
.
.
.
.
یه فوشی بهم داد که نیم ساعتی یه بار تشنج میکنم😐 😐 😑
بفرما..هی میگن دهه هشتادیا گودزیلان..نودیا ک بدترن😡 😡 👊
- ۱.۳k
- ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط