امروز با یه بچه 5ساله دعوا کردم..

امروز با یه بچه 5ساله دعوا کردم..
.
.
.
.
.
یه فوشی بهم داد که نیم ساعتی یه بار تشنج میکنم😐 😐 😑
بفرما..هی میگن دهه هشتادیا گودزیلان..نودیا ک بدترن😡 😡 👊
دیدگاه ها (۳)

😛 😛 😛

😭 میخواااااااااامممم😭 😭

درک کنید😑 لوله کشه ،ساعت جابه جا کن که نیس😣 😡

کی ب کیه کپی کن😊

پارت بیست و یکم - قاتل عاشق من

راز یک وکیل مدافع♟️⁶~~~~~~~~~~~~~~~~~+دایون.×بله سویون؟+میخو...

🖤My little girl~» 🖤دختر کوچولوی من~» "Part2" همینکه وارد خون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط