همیشه دوستت دارم....

همیشه دوستت دارم....
دیدگاه ها (۵)

....

چرا؟!...

....

تو یادم دادی عاشقیمو...

من همیشه فقط به تو میگم دوستت دارم

دوستت دارم به اندازه سه نقطه...تا بدانی من و دوستت دارم هایم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط