هه!

هه!
دیدگاه ها (۳)

به بعضیا باس گف:تو تفی هستی که من انداختمت رو زمین...حالا هر...

من و اجی حوریه! ✌

چه رنگیو به من میدی ؟<(‾︶‾)>

باید مغرور بود دور از دسترس!!!!! باید مبهم بود و سر سنگین !...

اصکی ز ایشون : https://wisgoon.com/min_yongi33

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط