ایشونم ساختم

ایشونم ساختم
دیدگاه ها (۱)

اینم یه اوسی که قرار بود بدم هوش مصنوعی

نارو توش هم درست کردم فقط نمیدونم چرا ساسکه و کاشانی انقدر خ...

اینم کاراکترا شیطان کش همینا رو داشته باشید تا دوباره درست ک...

ایشونم فالوشهه@jk003

ایشونم فالو کنید لطفا@theamy69

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط