خانم ها اساسا از راه گوش عاشق می شوند !
خانم ها اساسا از راه گوش عاشق می شوند !
من همیشه به دانشجوهای پسر خودم گفتم هر وقت خواستید مخ دختری رو بزنید ، قبل از اینکه دختره ، قیافه ی نحس شما رو ببینه ، دو سه بار بهش تلفن بزنید!
به راحتی میتونید از طریق این تلفن و موبایل خراب شده مخ دختر رو بزنید! مثل آب خوردن !
حالا چرا اینطوریه ؟
چون فضای ذهنی خانم ها فضای خاصی داره و با شما متفاوته! در این فضای ذهنی بسیار دنبالیه شخصیتی ست ایده آل !
فضای ایده آل گرایی دخترها بسیار بالاست.
همواره انتظار ِ یک مردی سوار بر یک اسب بالداری ؛ از لایه های هفتم ِ آسمان رو میکشه !
***من همیشه به دانشجوهای دختر ِ خودم گفتم :حتما شما باید همدیگه رو ببینید ، بعد بیاید به من بگید فلانی اینطوری یا اونطوری بود و از ویژگی های شخصیتیش برام بگید که بخوایم در موردش یه نظر بدیم یا با شما یه مشورتی بکنیم.
***مشکله ما اینه !!! مشکله ما اینهاست :
که پسر و دختر تو این چت کردنه که الان کلــّـــــــی من درگیرشونم: چــــت کردن ِ ! تو این چت کردن آخرش ویژگی ها با هم نمیخونه !
یکیش دلمرده شده ! اون یکی پَر و پا قرص و بیتابه طرفه !
دکتر انوشه
من همیشه به دانشجوهای پسر خودم گفتم هر وقت خواستید مخ دختری رو بزنید ، قبل از اینکه دختره ، قیافه ی نحس شما رو ببینه ، دو سه بار بهش تلفن بزنید!
به راحتی میتونید از طریق این تلفن و موبایل خراب شده مخ دختر رو بزنید! مثل آب خوردن !
حالا چرا اینطوریه ؟
چون فضای ذهنی خانم ها فضای خاصی داره و با شما متفاوته! در این فضای ذهنی بسیار دنبالیه شخصیتی ست ایده آل !
فضای ایده آل گرایی دخترها بسیار بالاست.
همواره انتظار ِ یک مردی سوار بر یک اسب بالداری ؛ از لایه های هفتم ِ آسمان رو میکشه !
***من همیشه به دانشجوهای دختر ِ خودم گفتم :حتما شما باید همدیگه رو ببینید ، بعد بیاید به من بگید فلانی اینطوری یا اونطوری بود و از ویژگی های شخصیتیش برام بگید که بخوایم در موردش یه نظر بدیم یا با شما یه مشورتی بکنیم.
***مشکله ما اینه !!! مشکله ما اینهاست :
که پسر و دختر تو این چت کردنه که الان کلــّـــــــی من درگیرشونم: چــــت کردن ِ ! تو این چت کردن آخرش ویژگی ها با هم نمیخونه !
یکیش دلمرده شده ! اون یکی پَر و پا قرص و بیتابه طرفه !
دکتر انوشه
- ۱.۴k
- ۰۸ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط