با تو

با تو
*خوشبخت ترین*
آدم این قافله ام...
کم نشو ...
دور نــشو ...
بی تو جهانم خالیست...💓
دیدگاه ها (۵)

لبیک یا حسین🌹 💓 🌹

سلام بر حسین🌹 ❤ 🌹

صدایم کن ...دلم برای هم آغوشیِ صمیمیِ تنهایمان ،برای نوازش ،...

💖 💖 💖 💖 💖

."با تو خوشبخت ترین ادم این قافله امگم نشو ، دور نشوبی تو‌جه...

چقد ادم منتظرن تو کم بیاری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط