شرمی‌ست در نگاه ِ من؛ اما هراس نه

شرمی‌ست در نگاه ِ من؛ اما هراس نه

کم‌صحبتم میان شما، کم حواس نه!


چیزی شنیده‌ام که مهم نیست رفتنت

درخواست می‌کنم نروی، التماس نه!

از بی‌ستارگی‌ست دلم آسمانی است

من عابری«فلک»زده‌ام، آس و پاس نه

من می‌روم، تو باز می‌آیی، مسیر ِ ما

با هم موازی است ولیکن مماس نه


پیچیده روزگار ِتو ، از دور واضح است

از عشق خسته می شوی اما خلاص نه!
دیدگاه ها (۲)

سلام به همه

هههههههخخخخخخخخخخ

رو به روی پنجره دیوار باشد بهتر استبین ما این فاصله "بسیار" ...

رضا به دور بعد و گروه شهرام آذر حذف شد یعنی سهراب و میلاد حذ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط