اقا‌ کسی خونشون اتاق اضافه داره من بیام بخوابم اخه کوچه ب

اقا‌ کسی خونشون اتاق اضافه داره من بیام بخوابم اخه کوچه بغلیمون عروسیه پسرا هم که خودتون میشناسین واسه عروسی همه چیرو نابود‌ میکنن ویراج تو خیابون و ترقه و فشفشه و..... اغا از قضا خونمون روبرو خیابون اتاقمم پنجره اش از تو حیاط باز میشه😭 😭 😭 😭 😭 😭 خدااااااا از الان دارن ترقه میندازن صدای انفجارش وحشتناک حالا ن یکی ن ‌دوتا ۱۰۰۰تا
دیدگاه ها (۱۷)

جییییییییییییییییغ بارون داره میاد شهرمون منم مثل ذوق زده ه...

بله بله بله حرفی هست؟کپی کردنش جرات میخواد✌ ✌

کامنت لطفااااااااااااااااا جون عمتون کامنت بزاریدکامنت=پست ه...

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط