انسان ها ی هم فرکانس همدیگر را پیدا می کنند. حتی از فاصله
انسان ها ی هم فرکانس همدیگر را پیدا می کنند. حتی از فاصله ها ی دور
از انتهای افق های دور ونزدیک .انگار جایی نوشته بود که اینها باید در یک مدار باشند یک روزی. ..یک جایی است که باید باهم برخورد کنند. آنوقت میشوند همدم. هم شکل. رفیق. مهرشان آکنده از همه حرف هایشان میشود آرامش.
خندهایشان کلامشان می نشیند برطاقچه دلتان نباشند دلتنگشان می شوید
هی همدیگر را مرور می کنند .از هم خاطره می سازند
یادمان باشد حضور هیچ کس اتفاقی نیست.
از انتهای افق های دور ونزدیک .انگار جایی نوشته بود که اینها باید در یک مدار باشند یک روزی. ..یک جایی است که باید باهم برخورد کنند. آنوقت میشوند همدم. هم شکل. رفیق. مهرشان آکنده از همه حرف هایشان میشود آرامش.
خندهایشان کلامشان می نشیند برطاقچه دلتان نباشند دلتنگشان می شوید
هی همدیگر را مرور می کنند .از هم خاطره می سازند
یادمان باشد حضور هیچ کس اتفاقی نیست.
- ۳.۹k
- ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط