ای کاش الان بارون بیاید برم زیره بارون گریه کنم تا کسی نف

ای کاش الان بارون بیاید برم زیره بارون گریه کنم تا کسی نفهمه گریه میکنم
دیدگاه ها (۰)

دلم میخواد از طح دل داد بزنم و گریه کنم

کله وجودمو درد گرفته

اگه زجر کشیدن خوب بودنه پس خودم خودمو زجر میدم😢

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

ای کاش می شد برم🤝

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط