واييي...مردم......عشقه...قربونش برم

واييي...مردم......عشقه...قربونش برم
دیدگاه ها (۸)

نظر نظر نظر

به اميد ان روز ...شايد بعضي ها خوشحال شن...

عمرم ....نفسم...عاشقشم....ميميرم واسش....نباشه منم نابودم

سلام كسي هست ....داغونم ....كاش ميميردم

قربونش برم

قربونش برم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط