تــاوقــتــے ڪ فــڪ مــیــڪــنــیــن پــے ام دادن نــوبــ

تــاوقــتــے ڪ فــڪ مــیــڪــنــیــن پــے ام دادن نــوبــتــیــه
وارده رابــطــه نــشــیــد...
به بــازے ڪــردن تــون ادامــه بــدیــنــ...☺ ️🙃 ❤ ️
دیدگاه ها (۱)

‏نه اینکه بدمون بیاد عاشق بشیم،ولی فقط دیگه حوصله ی شناخت یه...

جز ط یاری‌نگرفدیمو نخاعیم گرفد....برهمان عهد ک بودیم،بر آنیم...

‏باز سوژه لاسپیدا نکردی خیال کردی دلت تنگ شده؟

کاشکی بودی و می‌دیدی؛که زندگیم بدونه تو چقدر سوت‌ُکوره.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط