من

من
یه دنیا
از دنیام
فاصله دارم :))
دیدگاه ها (۱)

خخخ

تو نه :)

دختر غمگین رو چه به موهای بلند...؟؟؟ :)))

بازم من و عخشم :/

گاهی یه متر میتونه یه دنیا فاصله باشه....#𝑓𝑎𝑡𝑒𝑚𝑒𝒉....

فاصله ی کمی دارم، تا یه 'دیگه نمیتونم' بلند رو، سر همه ی آدم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط