شرمیست در نگاه ِمن ؛ اما هراس نه

شرمیست در نگاه ِمن ؛ اما هراس نه
کم ‌صحبتم میان شما ، کم حواس نه !

چیزی شنیده‌ام که مهم نیست رفتنت
درخواست می‌کنم نروی ، التماس نه !

از بی‌ستارگیست دلم آسمانی است
من عابری "فلک" زده‌ام ، آس و پاس نه

من می‌روم ، تو باز می‌آیی ، مسیر ِما
با هم موازی است ، ولیکن مماس نه

پیچیده روزگار ِتو ، از دور واضح است
از عشق خسته می شوی اما خلاص نه !

#کاظم_بهمنی


#تکست_خاص
دیدگاه ها (۲)

به فراقم از تو زخم است وبه وصلم از تو مرهمکه چو دردم از تو آ...

📸 به سودای تو مشغولم ز غوغای جهان فارغ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط