کاش میشد فکرم را برایت بفرستم

کاش میشد فکرم را برایت بفرستم
که یک روز تمام پر از تو بوده است

#آلبر_کامو
دیدگاه ها (۰)

چرا ما در این خیابانپرسه زدیم؛ما که پایان این خیابان رامی‌دا...

کاش میشد اینو بفرستم به خود جیمین 🥹😭😢💜

کاش دوستی داشتم که براش اینو بفرستم

کاش میشد من نگم ولی تو بفهمی..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط