نشانی قلبت را هرگز از یاد نبرده ام
نشانی قلبت را هرگز از یاد نبرده ام
فرسنگها هم دور باشی...
هوایت که به سرم بزند
می نشانمت...
کنار رٶیاهایم
دستهای دلواپسی ام را قفل میکنم به بودنت...
تو...
همان جان منی...
که گاهی میرسی به لبهایم.
فرسنگها هم دور باشی...
هوایت که به سرم بزند
می نشانمت...
کنار رٶیاهایم
دستهای دلواپسی ام را قفل میکنم به بودنت...
تو...
همان جان منی...
که گاهی میرسی به لبهایم.
- ۹۷۹
- ۰۷ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط