فاطی جون حلالم کن اگ خوبی بدی دیدی.اگ زنده بودم میام پیشت

فاطی جون حلالم کن اگ خوبی بدی دیدی.اگ زنده بودم میام پیشت اگ نبودم دیگ تو مجبوری بیایی سرقبرم
باهام حرف بزنی بگی حدیث دیوووونه بلندشوووو بلندشو رفیقات اومدن پیشت با بغض و گریه بگی حدیث لعنتی بلندشو نفس بکش فقط ی بار نگام کن ببخش ک نمیتونم هرچی میگی انجام بدم ببخش.فاطی بخدا دلم واست تنگ میشه خیلی الان ک دارم این متنو مینویسم بغض کردم گریه دارم میکنم...هرکی دلتنگه لایک کنه
دیدگاه ها (۷)

فقط ایران .....

چه زیباست...

لطفا فقط کامنت راستشو بگید...

.

به نام خداوند رنگین‌کمانسپهرِبابا کجایی بابا؟ سپهر..من مامان...

{ blue side } part 3

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط