ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ

ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ

ﺷﺒﺎﻫﺖ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﻏﺮﻭﺏ ﻫﺎﯼ ﻟﻌﻨﺘﯽ ﺩﺍﺭﺩ

ﺩﻟﮕـــــــــــــــــــــــــﯿﺮ ، ﺩﻟﮕـــــــــــــــــــــــــﯿﺮ ، ﺩﻟﮕـــــــــــــــــــــــــﯿﺮ

.
دیدگاه ها (۱)

ﺗﻮ … ﺗﮑﻪ ﺍﯼ ﺍﺯ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘﯽ ،ﺗﻤﺎﻡ ﻣﻨﯽ …ﻧﺒﺎﺷﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﯿﺸﻮﻡ…. .

♥ﺍﻭﻟﯿﻦ ﺗﻮ ﺑﻮﺩﯼ♥♥ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻫﻢ ﺗﻮ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﺑﻮﺩ♥♥ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻃﻌﻢ ﭼﺸﻢ ﺩﯾﮕ...

...

...

خاطره من !!ﺳﺎﻝ۸۷ بودﺩ ﮐﻪ ﺗﺒﻌﯿﺪ ﺷﺪﻡ ﺑﻨﺪﺭ ﻋﺴﻠﻮﯾﻪ ﯾﺎ ﻫﻤﻮﻥ ﭘﺎﺭﺱ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط