ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم، اما اون قرن هاست

ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم، اما اون قرن هاست که خداست ..
دیدگاه ها (۰)

بعضی روزها انسان فقط خسته است، نه تنهاست، نه غمگین و نه عاشق...

یه وقتایی دور شدن هم قشنگه (=

ظلم شب را شانه دلداری میباید که نیست

تو نه چنانی که منم، من نه چنانم که تویی

نگران نباش خدای امروز و دیروز خدای فردا هم هست... ما اولین ب...

اولین تجربه ام👄💅🏻

طبیعت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط