ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم، اما اون قرن هاست
ما اولین دفعه است که تجربه بندگی داریم، اما اون قرن هاست که خداست ..
- ۳.۷k
- ۳۱ فروردین ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط